OZ v Trnave

pridané: 20.11.2005 o 10:29 | vytlačiť
Chcem informovať všetkých a najmä existujúce OZ, že od roku 1998 aktívne pracuje OZ v Trnave. To isté, ktoré pomáhalo v začiatkoch aj iným združeniam, ktoré pracujú nejaké 2-3 roky a myslím, že máme dobré skúsenosti a aj kanceláriu kde pôsobíme. Akcia 17.11. i napriek účastníckemu poplatku dopadla na jednotku, a myslím, že ked hradíme dopravu napríklad všetkým účastníkom ozdravných pobytov je na mieste náš spôsob.

Nemôžem preto pochopiť akúsi rivalitu a spôsoby práce, pri ktorej neviem z akých dôvodov nevedia že pracujeme. Veď všetci uplatňujú vo svojej práci model aký sme vymyslwli my: na jar a jeseň stretnutia a v lete pobyty, a nič iné nevymysleli, čo by sme mohli uplatniť v našej práci. A akože zabudli, že to prebrali od nás. Prosím môžu sa stretávať aj každé tri týždne ale iba v jednom meste a pod. Takže tí, ktorí májú záujem pripomíneme našu existenciu a vyše 10 ročnú priekopnícku prácu, na ktorú sa ľahšie nadväzuje svojou činnosťou ako niečo ukázať aj iným a robiť sa že nevedia. Okrem toho aj využívanie internetu nemáme zo žiadnej inej inštitúcie ale zo svojho, takže sme radi, že všetko je myšlienkou ligy a jej činnosti - aj poradenské a obchodné centrum v TA so všetkými novými, kvalitnými výrobkami a skúsenosťami.
Trnava - Viera H.
Hodnotenie:
1 2 3 4 5 0
Pridal: Anonymous

Diskusia k magazinu (13)

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    11:58 21.11.2005

    Rad by som sa pripojil k tejto uvahe. Iritoval ma totiz list, ktory mi prisiel vcera do schranky, kde bratislavske zdruzenie celiatikov organizuje "pobyty pre deti", "pobyty pre rodiny s detmi" a ochutnavku potravin spojenu s prednaskami. Povedal som si, ze "konecne nieco, aspon viem, ze existuju". Ale pri tom som si hned spomenul ako som sa ich jedinecnej akcie zucastnil pred rokom (bolo to na Kramaroch) a potom pri predvadzani pecenia v Dubravke. 1. Nik si nemohol zakupit predavane vyrobky, kym sa nezaregistroval do BA zdruzenia. Takto si sikovne BA zdruzenie vynutilo nedobrovolnych platcov rocneho prispevku, ktori mali chut zaplatit si za ponukane vyrobky. Tie sa predavali na poschodi a zdruzenie vyberalo "mytne" pred schodami, aby sa tam nikto bez zaplatenia nedostal. 2. O tom, ci zdruzenie pre svojich clenov vobec nieco robi vlastne nic neviem - okrem toho, ze ide vydavat svoj vlastny casopis - velmi ma zaujima, kolko reklam v nom opat bude na nemenovanu firmu, ktoru manzelia vlastniaci toto zdruzenie protezuju a ci sa budu v nom nachadzat nejake recepty, v ktorych nebudu propagovane vyrobky tejto firmy. Asi nie, pretoze v tom ide o obrovsky business!!! Dufam, ze aj uvedu v akej vyske dostavaju od statu prispevky a ako su tieto pouzite. Myslim, ze dokladna kontrola uctovnictva daneho zdruzenia by nebola na skodu. 3. Poznam firmu, ktora tiez organizovala zajazdy pre celiatikov v spolupraci s cestovkou. Dokazala to za omnoho nizsiu cenu, avsak reklamu na tieto pobyty nemohla na tejto stranke zverejnit. Takze jedni zarabat mozu a ini nie? S touto firmou pri tom nemam nic docinenia. 4. Zaujimalo by ma ako funguje tato schranka - kolko penazi a komu plynie za reklamy, ktore su na tejto stranke uvadzane a zaroven kto filtruje "nevhodne" prispevky. 5. A este jeden postreh: mnohe mamicky placu ako aj napriek poctivemu drzaniu diety ich dietatko neprosperuje. Skusili ste mile mamicky zapochybovat o informaciach, ktore su vam jednostranne natlacane? Poradili ste sa uz s odbornikmi na vyzivu, ci nerobite velku chybu ked doverujete tomu, co robi a jedava vacsina? Viete, ked ich kazdy den krmite inym pokrmom, ale surovina, z ktorej tento pokrm v hlavnej casti pozostava je zdraviu skodliva, vase dieta nebude zdrave, aj ked mu urobite pocas tyzdna chlebicek, buchticky, sisky alebo lokse. Prosim ludi dobrej vole, ktori maju OZAJSTNY zaujem o pomoc ludom s celiakiou, aby sa zjednotili a zacali HLADAT pravdu, popripade ponukat svoje sluzby aj napriek tomu, ze nam tu vladne monopol, ktory nikdo z nas nechce a ktory sluzi iba sam sebe. Nepodpisal som sa, lebo minule som tak ucinil a bola mi zrusena schranka na tejto mailovej adrese ako aj neuverejneny jeden prispevok - predpokladam, ze opat dokaz "demokracie" u celiatikov (ak islo o nahodu, vopred sa ospravedlnujem).

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    18:14 21.11.2005

    Už dávnejšie tuším, že združenia v blízkom okruhu TA pracujú na báze inej ako pomoc celiakom. Avšak nik to akosi nechce pochopiť. Veď keď niekto dostane napríklad peniaze na cestovné tak ho nemôžem dať hradiť účastníkom. U nás za existenciu pobytov naši účastníci ešte neplatili za dopravu a pokiaľ získame grand, čo nie je problém tak ani nebudú. Nepochopím prečo by som si mala platiť za pobyt a ešte aj dopravu na druhý koniec republiky. A čo sa týka časopisu som zvedavá aj ja lebo získali 100 tisíc, neviem však odhadnúť náklady na toto dielo avšak všetky príspevky, myslím nielen od nás získali zdarma a ešte ich chcú aj vo forme novinárskej. Neviem prečo sa konečne nespojíme. Veď ked to niekto robí 10 rokov určite má viacej skúseností ako ten kto to chce robiť na komerčnej báze. Bohužiaľ ja ani nikto od nás nemá toľko času vysedávať za počítačom i ked je to dnes už nutnosť. A radšej sa venujem praktickej činnosti. A to, že si píšu že vyberáme 100 Sk za akciu - nech robia oni tak ako my a bude dobre. Veď na čo nezískame financie nevieme zaplatiť a v TA je napr.už probém s miestnosťou a ani prednášajúcich nechceme pokiaľ sa to dá zadarmo - napr. nikto z Brna nepocestuje 400 km na vodu a nebude hladný, atď. Ved ako sa hovorí príslovie: božie mlyny .... A divím sa že niekto vôbec ide na také drahé pobyty. V priebehu týždňa zverejníme i naše kde v rámci 4.800 Sk dokážeme zaplatiť nielen pobyt a cestu ale i niečo navyše. Náš pobyt na Richňave bude stáť max.400 na deň pre dospelého a pre deti do tuším 13 rokov menej. Všetko poznám a mám svoj názor a nepotrebujeme živiť žiadne firmy - ešte uvažujeme v rámci úspor nájomného zlúčiť obchod a združenie do jednej miestnosti, atď. A pobyt v Chorvátsku podobne dokážeme lacnejšie - možno preto lebo nikto z tejto práce doteraz nepotreboval zbohatnúť. Ja sa zatiaľ podpíšem lebo toto sa stalo v začiatkoch aj mne. Hankovičová.

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    18:19 21.11.2005

    Ešte jednu vec - konečne spolupracume v prospech celiakov a nezáviďme si navzájom alebo nerobme napriek. SLC TA

  • napísal:
    používateľ:
    milos
    pridané:
    23:16 21.11.2005

    Asi len v krátkosti - keď som si prečítal túto reakciu na uvedený článok, tak som mal pocit, že musím zareagovať a musím človeku, ktorý to písal vysvetliť ako veľmi sa mýli. Teraz však mám skôr pocit, že je to zbytočné. Na podobnej úrovni sa asi nemá zmysel baviť. Za každého hovoria jeho činy, kto pozná mňa a túto stránku vie aká je pravda. Takže je zbytočné na podobné drísty vôbec reagovať. Čo sa reklamy týka - táto stránka je od svojho vzniku absolútne nekomerčná a z reklamy neprišla ešte ani koruna. Žiadna platená reklama na tejto stránke totiž nikdy nebola. Samotná stránka je umiestnená po známosti na servri jedného človeka, ktorého sa celiakia osobne dotýka. Za doménu platím ja osobne. Takisto administráciu vykonávam vo svojom voľnom čase (t.j. po večeroch, zväčša okolo 11tej). A je mi jedno, či tomu veríte alebo nie. Prajem pekný život a keď prejdete od planých výziev tipu "Prosim ludi dobrej vole, ktori maju OZAJSTNY zaujem o pomoc ludom s celiakiou, aby sa zjednotili..." k reálnym činom, tak potom sa môžme ďalej baviť... P.S. Snáď už len na záver - hovoríte o obrovskom biznise... To mysíte vážne?

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    07:58 22.11.2005

    Rada by som tiez zareagovala. Co sa tyka p. Hankovicovej, myslim si, ze si staci pozorne precitat jej jednotlive prispevky a obraz si uz spravi kazdy sam. Reakcia pana, ktory si mysli, ze obcianske zdruzenie je ohromny biznis - to je tiez skor na pobavenie (ak si chce clovek zachovat svoje dusevne zdravie!) Myslim, ze jeho nazory by si mali vsimnut financni zraloci a vrhnut sa do lukrativneho dzobu - pomahat celiatikom! Tato stranka je pre ludi, ktori hladaju informacie o svojej chorobe, su mozno v zlozitej situacii a potrebuju pomoc a pravdepodobne nemaju chut ani sily citat rozne nepodlozene hluposti, ale kedze je sloboda prejavu, tak je kazdeho zodpovednostou, co tu napise. Hoci nie som clenkou bratislavskeho zdruzenia, pracujem v inom obcianskom zdruzeni a viem, ako to chodi. Musite obetovat vlastny cas, casto vlastne financne prostriedky a tiez ste len obycajny clovek, ktori chodi do prace, stara sa o rodinu, denne chysta bezlepkovu stravu pre seba a svojich blizkych, riesi otazku, kde co zohnat, kedy ist pre recepty, kedy na kontrolu k lekarovi... Nie vsetci mozu a chcu byt na cele obcianskych zdruzeni, ale ak mate chut pomahat, vsade ste vitani, pretoze obcianske zdruzenia, to je vlastne o pomoci sebe navzajom. Ak vsak obcianske zdruzenie k zivotu nepotrebujete, mohli by ste aspon ocenit, ze sa nasiel niekto, kto sa snazi. A este vseobecne k vyberaniu clenskeho. Aby mohlo nejake zdruzenie existovat, vydavat materialy, posielat ich postou (viete, ake je drahe postovne), schadzat sa, organizovat podujatia, potrebuje peniaze. Ziskava ich z clenskeho a pri sikovnosti aj sponzorstvom, projektami, z 2-perc. dane atď. Kazde zdruzenie musi robit ekonomiku a predkladat svojim clenom kazdorocne odpocet toho, na co sa peniaze ziskali a na co minuli. Je trochu zvlastne, ked sa niektori ludia domnievaju, ze aj ked nie su clenmi zdruzenia, mali by mat vsetky vyhody clenov. A preco? Ved clenovia prispeli na cinnost svojho zdruzenia, podielaju sa na jeho cinnosti a z toho im plynu urcite prednostne prava. Druha vec vsak je, ze aj ten, kto nie je clenom sa k vela veciam dostane zadarmo a bez prislusnosti k danej skupine. Obcianske zdruzenie nie je statom financovana organizacia s platenymi zamestnancami, ale dobrovolnicke zdruzenie. Kto nechape tento rozdiel, tak tomu je to asi zbytocne vysvetlovat. Je mi luto, ked sa kyda spina na ludi, ktori sa o nieco snazia - napr. aj na Milosa, ktory vedie tieto stranky. Milos, nedaj sa znechutit, vela ludi ti naopak drzi palce a dakuje! Lubica

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    15:47 22.11.2005

    A mňa veľmi iritujú takéto príspevky, aj keď ľudia sme rôzni. Keď dotyčný chce, nech si založí vlastné občianske združenie, sám uvidí, že to nie je žiadna sranda. Ak si chce niečo kúpiť, nech zájde do obchodu na Lermontke a nechodí na stretnutia celiatikov. Ako chronickému kverulantovi by som chcela odporučiť, nech si nájde nejakého iného koníčka, ako je obviňovanie ľudí, vďaka ktorým máme aspoň šancu sa párkrát do roka všetci stretnúť. Takisto je super, že existuje táto stránka, pretože si pamatám časy, keď sme skutočne museli všetky informácie prácne hľadať. S pozdravom Elena

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    18:28 22.11.2005

    Neviem, čo presne máte proti združeniu v TA, lebo fungujeme na tom istom základe ako aj vššetky ostatné. A nebudem sa preto stále sťažovať, že načo sa vyberá účastnícky poplatok? Asi už chápete na čo a že si to asi nikto nestrčí do vačku. Neviem síce ako ste to myslela, ale pracujeme od roku 98. Vtedy nebola nijaká stránka a je to výborne len škoda, že veľa ľudí nemá na to čas - iba ak v práci a veľa nemá ani internet. Časom aj vy pochopíte, že taká roztrieštenosť akú ste dosiahli nemá zmysel a robte si názor aký chcete. Ten človek ho má tiež - ktovie či je dobrý alebo zlý a ktovie či ten váš je najsprávnejší. Alebo asi musí byť. A zdôrazňujem, že od začiatku konania ozdr.pobytov sme za dopravu nevybrali ani korunu a tiež nám nestačia peniaze ako vám. Miloš sa určite nedá znechutiť tak ako sa nedám ani ja hoci vaše udavačské praktiky, či na daňovom alebo na MP nepriniesli asi želaný efekt. Ale asi to tak muselo byť a chválabohu všetko dobre dopadlo a môžete to oznámiť aj vašim kolegyniam. TA - H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    23:36 22.11.2005

    Vážený „Anonymus“, dovoľujeme si reagovať na Tvoj príspevok, v ktorom si vyjadril svoje pocity a možno aj názor na OZC Bratislava a naše vedenie tohto združenia. K bodu 1. Akcia,ktorú spomínaš na Slovenskej zdravotníckej univerzite na Kramároch bola určená pre stálych členov, nakoľko to bola výročná členská schôdza . Vstup mali aj zástupcovia iných združení z Piešťan a Trnavy( p. Mgr. Chalúpková s ďalšími a zástupca Trnavy p. Kremler ako člen vedenia SLC Trnava a zároveň člen prihlásený do nášho združenia). To si mohol postrehnúť ak si tam bol. Sprievodnou akciou bola aj možnosť pre účastníkov nakúpiť si výhodnejšie na jednom mieste širší sortiment bezlepkových výrobkov. Na každom stretnutí je otvorený priestor na prihlásenie sa do združenia a kto chce má možnosť zaplatiť aj ročný členský príspevok vo výške odsúhlasenej členskou výročnou schôdzou v predchádzajúcom roku . U nás je to 300 Sk . Pre Tvoju informovanosť takéto sú poplatky v iných združeniach - v Piešťanoch 250 Sk a v Trnave 400 Sk ročne + vyberajú vstupné na akciách. Prekvapuje nás , že o aktivitách nič nevieš a chodíš na ne, ako sám píšeš. Bol si aj na stretnutí a ukážkach pečenia v Dúbravke. K bodu 2. Časopis, ktorý spomínaš nie je „našim“, ale je časopisom všetkých celiatikov a pre všetkých celiatikov. Vyjde do konca tohto roku a bude bezplatne distribuovaný nielen členom bratislavského združenia, ale bezplatne bude k dispozícii každému združeniu podľa počtu ich členov resp. podľa požiadaviek. Všetci to ocenili , len z Trnavy prišla žiadosť aj na zaslanie známok resp ., že nemá finančné prostriedky na distribúciu pre svojich členov. Ak bude žiadateľka súhlasiť, v elektronickej forme mám jej požiadavku -SLC Trnava a môžem ju zverejniť na stránke. Okrem toho sme na www stránke zverejnili výzvu na spoluprácu. Máš možnosť sa aktívne zapojiť do práce v združení a prispievať do časopisu . Buď jeho spolutvorcom , pomôž nám zlepšiť prácu v tých oblastiach, kde si myslíš ,že máme rezervy , dones námety, informácie , podel sa o skúsenosti atď. Máš možnosť aj konať. Nielen anonymne písať. Na Tvojej poznámke o biznise sme sa naozaj pobavili. Ak hovoríš aj o propagovaní nejakej firmy buď konkrétny , veď sa nepodpisuješ. Pre Tvoju informáciu, ak nevieš aké príspevky dostali jednotlivé združenia boli takéto: rok 2001 : • SLC TRNAVA rekondičné pobyty 351 710.-Sk rok 2002 : • SLC TRNAVA liečebno – rek. pobyty 288 300.-Sk rok 2003 : • SLC TRNAVA liečebno – rek. pobyt 100 000.-Sk (rodičia + deti) • SLC TRNAVA liečebno – rek. pobyt 200 000.-Sk ( deti 7-17 rokov) rok 2004 : • ZRPDaM KOŠICE rek. – integr. pobyt 80 000.- Sk • ZRPDaM KOŠICE vydanie časopisu 40 000.- Sk (Coeliakia ) • OZC BRATISLAVA rek.- ozdrav. pobyt 100 000.-Sk • SLC TRNAVA rek.- integ. pobyt 100 000.-Sk (rodičia + deti) • SLC TRNAVA rek.- integ. pobyt 100 000.-Sk (deti 6-13 rokov) rok 2005: • SLC TRNAVA rek.- integ. pobyt 70 000.-Sk (rodičia + deti) • SLC TRNAVA rek.- integ. pobyt 100 000.-Sk (deti 7-15 rokov) • OZC BRATISLAVA rek.-ozdrav. pobyt 100 000.-Sk • OZC BRATISLAVA vydanie časopisu 100 000.-Sk ( v realizácii) Toto sú prostriedky poskytnuté cez Ministerstvo práce sociálnych vecí a rodiny a sú uverejnené na všeobecne dostupnej stránke tohto ministerstva. Dotácie sú totiž verejnou informáciou na www.employment.gov.sk. Máš možnosť získať aj informáciu o 2 % z daní za rok 2004, ktoré jednotlivé združenia dostali . Je to stránka www.rozhodni .sk : • SLC TRNAVA 148 793.-Sk • ZRPDaM KOŠICE 152 912.-Sk Za rok 2005 sa údaje ešte nezverejnili , ale na tejto stránke si ich nájdeš. Budeme tam aj my, nakoľko v tomto roku sme poberateľmi tiež. K bodu 3. Predošlá štatistika má veľkú výpovednú hodnotu o realizovaných „lacných“ pobytoch jednotlivých združení. A prosím Ťa, prečo tak zdôrazňuješ , že s nimi nemáš nič spoločné ? K bodu 4. O fungovaní stránky len toľko. Miloš ju vedie celý čas bezplatne, sám ju stvoril a prevádzkuje ju na svoje náklady. Veľmi si ceníme jeho podiel na zvýšení informovanosti celiatikov a nezištnú prácu v čase osobného voľna. Veríme , že sa nedá znechutiť a bude nám všetkým naďalej pomáhať touto formou. Za mnohých Ti Miloš aj my ďakujeme ! Najlepšie vieme , čo to znamená prísť z práce domov ,a potom sa venovať práci pre združenie bez nároku na odmenu, skrátka pre dobrý pocit a možno aj pre úsmev detí, ktoré chodia na naše akcie. K bodu 5. Ťažko komentovať Tvoju výzvu k mamičkám . Ak máš vážne záujem o pomoc ľuďom, tak jednoducho začni hociktorému združeniu pomáhať. No a za podpis sa nehanbi ,Tvoj príspevok má veľkú paralelu s článkami, ktoré sa v poslednom čase začali objavovať aj na tejto stránke - bez cenzúry. Každý má právo na svoj názor a slušné je sa aj podpísať. So želaním pevného zdravia Tebe i čitateľom stránky, Katka a Miki Hajtášovci

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    13:42 23.11.2005

    Človeče,keď sa preberiete a začnete logicky uvažovať,tak sa pripojte k niektorému združeniu a začnite robiť niečo iné ako osočovať ľudí.Vylezte z ulity a pomôžte napríklad zorganizovať "Mikuláša" pre deti ,len tak zadarmo ako prejav pomoci postihnutým deťom.T.j. len tak zadarmo zožeňte miestnosť,nakúpte ovocie,sladkosti ,len tak vo voľnom čase ,/nezabudnite na sáčky /,zožeňte ľudí ,čo budú robiť Mikuláša...netreba zabudnúť na nejakú hudbu a minerálky. Ak máte pochybnosti o nezávadnosti výrobkov,prečo aj nás neoboznámite so svojimi zisteniami ,aby sme nemuseli plakať,že naše deti neprospievajú?? Človeče dobrej vôle,a v čom vidíš monopol???Zaspal si dobu,alebo Ti ide len o mútenie vody??? A aké reklamy si tu videl???

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    15:53 23.11.2005

    100%-ne súhlasím. Aj keď je to ťažké, ale niekedy je namieste použiť staré známe: ...múdrejší ustúpi... Pretože akoukoľvek odpoveďou len podporíme ďalšie odpovede-"vysvetlenia". Nech každý robí čo môže a vie a táto stránka slúži na to, k čomu je určená. Jaro

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    17:06 23.11.2005

    Že sa chce manželom Hajtašovcom stále sedieť pri počítači a reagovať na všetko. Čo im bráni zohnať si v BA miestnosť a platiť nájomné? Naše OZ to robilo od samého začiatku a robí doteraz. Mohli tak urobiť síce už 10 rokov dozadu ale aj tak dobre, radšej teraz ako nikdy. Aspon vidia čo to všetko obnáša a ani naše OZ nie je v lepšej situácii-to je všade rovnaké, pokiaľ to nie je na komerčnej báze. Čo sa týka dotácií - pokiaľ nám min.dávalo financie vždy sme ich použili-ked bolo vyše 100 účastníkov a boli po dva autobusy platia sa 4 cesty a autobus nejde na vodu a vždy sme hradili i tým čo si dopravili individuálne-okrem nákladov na vedúcich. Lebo čím menej detí tým nižšie náklady a tým nám dávajú menej. Aspon je okolo toho menej roboty. A čudujem sa, že Košice majú toľko z 1-2% ale tam asi ľudia viacej držia spolu, čo je aj tak už jedno. Ako sledujem túto stránku pol roka stále sa opakujú tie isté mená a tie isté združenia, ten kto má zadarmo internet môže reagovať ale veľa ľudí /ako bolo aj u nás doteraz/ musí platiť spojom nemalé čiastky - pokiaľ to ide z domu. A časopis sme sa predsa dohodli, že ked nebude hotový do nášho stretnutia, kde by sme ho dávali ľudom, tak im ho budeme dávať bud v predajni alebo na jar ale osobitne v žiadnom prípade-iba ak by sme to spojili s info o akciách. Tento rok však určite nie asi až začiatkom roka. Mohli by ste sa aspon ohlásiť, či je v poriadku naša informácia, ktorú ani nevieme či ste dostali. Kľudne nás zvolajte a môže sa strešnôý orgán zriadiť-neviem pochopiť čo vám v tom už druhý rok bráni. A Miloš-určite je v tomto jedinečný a aj bol pokiaľ ešte nebolo ani vaše OZ a nikto proti nemu nič nemal-iba chýbal tento internte-doba sa však mení. U nás by zastupoval pán Kremller-on je poverený, okrem toho že nemá k dispozícii túto stránku iba asi je v spojení telefonicky. A nechápem ešte jedno-viete, že v TA je plný sortiment bezlepkových výrobkov? Pokiaľ tu neboli všetci lamentovali, že nič nie je-teraz ked je tu aj z EU akož to nikto nevie? Nechápem preto na akej báze pracujú združenia ked doteraz tu také vzťahy neboli. O čo nám i vám všetkým teda ide? Ved ked niekto nechce alebo nemá čas nech to nerobí, nikto ho nenúti, i Miloš to robí seriozne a zodpovedne a určite bez nároku na odmenu. Načo teda hovoriť, že to robíte po práci-aby všetci vedeli? A doteraz, čo myslíte ako sa to robilo? Alebo iní robia? A keby ste nemali tak čas-tak o pol noci sedieť za počítačom by sa mi asi nechcelo. Ale to je vaša vec-venujete sa počítačom asi viacej. Zatiaľ toľko a verím, že sa naša spolupráca zlepší hankovičová V. - Trnava Inak u nás bolo včera zaujímavé stretnutie na KÚ - AOPP, UDZS, SLK a iné, boli tam Dr.Madajová, Reháková, Kováč a všetci z nášho regionu a hovorilo sa o nezávislosti a financovaní pac.org. posledné bude v BA - robia také semináre po celom Slov.,určite dostanete pozvánku.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    08:12 24.11.2005

    Prosím Vás ,už tu prestaňte pretriasať problémy združení /môžete si to vybaviť telefonicky/ na tejto stránke a vráťte ju bezlepkáčom a ich problémom.Omnoho viac nás zaujímajú nové recepty,predajne a rady, ako Vaše žabomyšie vojny.Ďakujem.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    11:47 5.12.2005

    Plne súhlasím a podporujem túto mienku. Nechápem prečo sa navzájom osočujú a pritom vyhlasujú, že im ide o jedno - o celiaka. Konečne urobte za minulosťou čiaru a zabudnite a začnite spolupracovať tak ako sa patrí a pre nás. Celiak

Aby ste mohli diskutovať, musíte byť prihlásený.