Reštaurácia
Tak muselo to nastať, po dlhšej dobe pridávam aj recenziu na reštauráciu, ktorú vám v žiadnom prípade neodporúčam.
Objednali sme si rajčinovú polievku a bezlepkovú pizzu Quatro stagioni. Jedlo samo o sebe ani nebudem hodnotiť, lebo nie je v tejto recenzii podstatné.
Kedže sme neboli moc hladné a chceli pizzu len ochutnať, objednali sme si "bejby " bezlepkovú pizzu, tri krát som jej zdôraznila "BEZLEPKOVÚ a "BABY". Mladá servírka (označíme si ju ako servírka č.1.) asi zostala z tých dvoch komplikovaných slov zmätená, pretože sa do desiatich sekúnd vrátila a spýtala sa, že akú sme to vlastne chceli, že či číslo 12. - Quatro stagioni. Na to som som jej povedala, že áno a zase som zdôraznila bezlepkovosť a detskú veľkosť. Na polievku sme čakali veľmi dlho a to sme ešte netušili, čo príde potom. Po zjedení polievky servírka č.1. prišla a spýtala sa, či si ešte niečo dáme. Hovorím jej, že tú pizzu. Ona si na to asi spomenula, že "aha áno". Odišla (predpokladám, že išla pizzu ešte len nahlásiť - avšak pravdepodobne si pamätala už len číslo 12.). Čakali sme daľších cca 45 minút, pizza prišla veľká, žiadna "baby", avšak vtedy ma ešte nenapadlo, že čašníčka už na bezlepkovosť a detskú veľkosť úplne zabudla.
Príbeh však pokračuje ďalej. Vypýtali sme si účet. Tu nastal problém, pretože si milé servírky asi uvedomili, čo spravili. Servírka č.1. poslala za seba náhradu (servírka č.2), ktorá nám prišla s poľutovaním povedať, že akurát sa im zasekla kasa, že nám nemôže dať blok, ale že je to vyúčtované a je to rovných 10 euro. Myslím, že každý dobre vie, že keď vám odmietajú dať účet, nemusíte ani zaplatiť. Nám to však nedalo, pretože bolo jasné, že sa im nič nezaseklo, len nevedia ako majú vyúčtovať chybnú objednávku. Hovorím jej, že blok potrebujem. Bez slova odišla k pokladni. Do cca 3 minút priša tretia servírka s blokom (servírka č. 3), ktorá nám ho predhodila s opovrhnutím pred nás. Pozerám na blok, na ktorom je naúčtovaná plná suma pizze Quatro stagioni (ako si môžete pozrieť v ich jedálnom lístku, pri objednaní "baby" pizze sa účtuje 65% z celkovej sumy pizze). Upozorním ju teda na to, na čo mi ona začne tvrdiť, že bohužiaľ, ale v bezlepkovom variante sa "baby" pizza nedá urobiť. Pýtam sa jej, prečo nás na to servírka pri objednávaní neupozornila. Ona na to stále to isté ako zaseknutá kazeta: bezlepková pizza sa malá nedá spraviť, že to musíme pochopiť. My že v poriadku, chápeme, ale keďže sme si objednali malú a servírka č.1. povedala v poriadku, prosíme si teda naúčtovanie 65% z celkovej sumy pizze. Kazeta sa zase spustila a hovorí, že v bezlepkovom variante sa malá pizza neponúka. Tak my znovu, že chápeme, ale keďže to nie je ani v jedálnom lístku spomenuté a neupozornila nás na to servírka pri objednávaní, nie sme ochotné zaplatiť plnú sumu, nech nám prinesie nový účet. Nepríjemná servírka (asi najbojovnejšia z nich, keďže bola tretia v poradí, ktorú za nami poslali) na to hovorí, že nie je kompetentná osoba, aby dávala zľavy z účtu. My teda, nech zavolá kompetentnú osobu. Ona na to tvrdí, že to je len vedúca. Tak my na, že nech zavolá vedúcu. Ona na to, že tá tu nie je. Tak hovorím, nech zavolá osobu, ktorá je kompetentá v jej neprítomnosti. Ona na to, že to nie je nikto, že či má naozaj zavolať vedúcu, ktorá je doma. Ja jej tvrdím, že áno. Ona, že to neurobí. Ja hovorím, že tak fajn, odchádzame bez zaplatenia, že či zavolá policajtov. Ona, že nie, že zavolá vedúcu. Servírka č.3. odíšla. Za pár minút sa dovalí servírka č.2. a ospravedlňuje sa nám, že servírka č.1. urobila chybu, že nás na to neupozornila. Hodí pred nás znovu ten 10 eurový účet a hovorí, že nech to už nejako vyriešime, že nevie koľko je 65% z tej sumy, tak nech jej dáme o euro menej. To už celkom pobavilo. Proste servírky "na úrovni". Snažila som sa jej vysvetliť, že tu vôbec nejde o pár euro navyše, ale že im už ani neverím, že nám dali bezlepkovú pizzu a že takto sa to proste nerobí. Dala som jej dva stravné lístky (ani neviem prečo, proste to bol už taký impulz) a zdvihli sme sa s tým, že nech očakávajú v blízkej dobe kontrolu (ktorú im tam aj pošlem), pretože tváriť sa, že majú v ponuke bezplepkovú pizzu a nemať zaškolený personál, aby posunuli do kuchyne presnú objednávku, mi nepríde zodpovedné. A samozrejme ani nebudem hovoriť o tom, či je im jasné, že nemôžu na tej istej doske, kde robia klasickú pizzu, robiť aj bezlepkovú.
Je to veľká škoda, pretože priestor je tam veľmi pekný, aj ostatná ponuka jedla je tam fajn. Myslela som si, že som našla konečne daľšiu pizzériu pre nás celiatikov, avšak túto vám určite neodporúčam. Ja sa tam už určite nevrátim, jedine ako Jaro Židek len skontrolovať, či sa poučili:).