Cestoviny SAFOCO

pridané: 21.3.2006 o 12:00 | vytlačiť
Ahoj bezlepkáči!
Pred časom mi z Čiech manžel doniesol ryžové cestoviny rôznych tvarov.Od vrtuliek, cez niťovky po ryžový papier. Boli vynikajúce-aj chuťovo, aj sa výborne varili (myslím, že sú ryžovo-kukuričné) Keďže som sa nikde inde s nimi nestretla, napísala som im e-mail. Odpísali mi, že od marca by mali byť v sieti TESCO. A čuduj sa svete, sú. Sú to 200 g balíčky, a stoja okolo 22-24,00 Sk. Takže vám ich odporúčam, sú skvelé. Maja.

Hodnotenie:
1 2 3 4 5 0
Pridal: Anonymous

Diskusia k magazinu (32)

  • napísal:
    používateľ:
    zupal
    pridané:
    12:57 21.3.2006

    Sú to asi najlepšie cestoviny vhodné pre celiatikov. V Košiciach v starom TESKU som si ich kúpila za 21.50sk a majú ich aj v BILLE, OC COTTBUS? a aj v CARREFOURE. Všade je cena skoro stejná +- 2,-sk. zupal

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    15:54 21.3.2006

    Ja som si tieto cestoviny priviezla minulý týždeň z Prahy. Kedže som mala málo miesta v batožine, tak som si ich doniesla veľmi málo. V Česku (v Tescu) stál jeden balíček 13 ČK. V ktorom bratislavskom Tescu ich majú? Vďaka za tip. Beata P:S. Skutočne sú výborné!!!

  • napísal:
    používateľ:
    Silvia_deti
    pridané:
    20:40 21.3.2006

    V Kauflande v PD sa objavili už v novembri 2005. Aj tam stoja okolo 22,- Sk. Silvia_deti

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    07:20 22.3.2006

    Ahojko, maju ich aj v Kauflande v BA:) Ale myslim ze aj V Tescu na Kamennom...-ale nie som si ista..:) Katka

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    09:16 22.3.2006

    V Tesku v Partizánskom sú tiež, ale som nevidela špagety a ja ich milujem, cenovo sú porovnateľné s vašími cenami, už sa na ne teším.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    12:40 22.3.2006

    V Banskej Bystrici v Kauflande ich tiez dostat. Cena: 22,- Sk. Su vynikajuce. Suzann

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    15:13 22.3.2006

    Tak presne za takúto cenu mi ich doniesol aj manžel. Žiaľ, nepoznám nikoho, kto by mi ich mohol nosiť pravidelne.A na druhej strane, keď si zoberiem hocktoré cestoviny ktoré si kupujem, a to sú prevažne z kukuričnej múky, za tú istú váhu dám 2 x toľko. A pre mňa osobne sú kvalitou aj chuťou Safoco lepšie. Dúfam, že ich budú objednávať trvalo!Maja.

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    15:25 22.3.2006

    Prosím vás, čo tu vypisujete ved mi v našej predajni máme tieto české cestoviny z Kauflandu z Hodonína už dávno a nie je pravda, že by ľudia mali o ne taký záujem. I ked je pravda, že sú vynikajúce. Ved každý správny Slovák ide radšej k lekárovi a dá si predpísať na recept. Podobne vynikajúce sú i madarské kukuričné, krásne žlté a nie také biele ako ryžové, ktoré možno sú vhodnejšie pre dospelých ako pre deti. neverím, že je toto pravda, že ako ich ľudia kupujú ked v našom obchode, či na priamo alebo na zásielku nemajú taký odbyt ako sa píše o čomkoľvek na tejto stránke. A aké také skúsenosti so zákazníkmi i celiakmi mám. Trnava

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    15:44 22.3.2006

    zato ze u vas ich nekupuju neznamena, ze ich nekupuju inde

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    17:52 22.3.2006

    Tomu neverím lebo mám 15 ročné skúsenosti spolu s našou predavačkou, ktorá je z obyčajnej dediny a má 12 ročné dieťa - síce nemá príjem 52 tisíc. ale povedala to isté. Mne ake i väčšine zákazníkov to prioadá tak, že na tejto stránke sa ohlasujú iba určité skupiny osôb, čomu brtí bäčšina ľudí. Nie je možné aby mamička na MD mala toľko časwu aby sa venovala toľko receptom. Jednoducho vyskúša si svoje recepty a nebude o tom dislutovať pri 2 deťoch a menželovi s obyčajnou stravou na stránke kažsý recept. Nielen mne ale viacerým to pripadá tak, že to asi musia urobiť. Viete mám diétu 15 rokov a viem ako to chodí i teraz H,V.

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    17:56 22.3.2006

    Ked to hovorím zákazníkom nioomu sa nechce veriť, že by obyčajný pracujúci človek mal toľko času a venoval sa tak tejto stránke. Ved ked chcem opatriť deti a muža a variť blp. diétu a nebodaj byť zamestnaná - nemám toľko času vysedávať za počítačom a odp. na otázky, ktoré si každá gazdinka vie vyriešiť sama a ani nijaká Sylvia s deťmi a a ni Sjuzan , či kto nevie poradiť. Nielen podľa mna ale i podľa viacerých sú to stále tí istí ľudia, ktorí si píšu na seba samochvály. Ale nech to skúsia naozaj a potom sa presvedčia - nielen takto podľa počítača. H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    18:05 22.3.2006

    Pani, Hankovičová, čo Vy sa tu vlastne snažíte riešiť?

  • napísal:
    používateľ:
    topinka
    pridané:
    19:22 22.3.2006

    Pani Hankovičová, nechápem prečo tu urážate ludí na tejto stránke. Zato, že Vám sa nedarí v obchode? čo to má spoločné s ludmi na tejto stránke a s tým, že si vymienajú skúsenosti pri pečení? a prečo by nemali mať čas tu o tom diskutovať? Ja Silviu s deťmi poznám, mne velmi pomohla a poradila a aj som sa s ňou stretla, takže rozhodne nemáte pravdu.

  • napísal:
    používateľ:
    Silvia_deti
    pridané:
    20:18 22.3.2006

    Milá pani Hankovičová, som z Vás sklamaná. Neviem, kde môžete nabrať toľko "drzosti" ako sa to Vám podarilo. Poviem Vám len toľko. Poznáme sa osobne. A dokonca dosť dobre. Aj sme mali šancu nie raz byť spolu. No tak hlboko, ako ste klesli v mojich očiach, tak hlboko neklesol ešte žiaden človek. Pokiaľ viem, tak také "zaujímavé" príspevky tu najviac vypisujete VY! Vidíte, asi som síce obyčajný človek, ale som človek, ktorý má možno srdce. Ja si viem "opatriť" svoje deti a dokonca aj svojho manžela. A to si predstavte, že som dokonca aj zamestnaná. A moje "vysedávanie" za počítačom nás živý. Som účtovníčka, ktorá strávi denne za PC aj 10 hodín vrátane víkendov (nie surfovaním po nete). Ale ako vidíte, asi som nesmierne šikovná, keď moje deti a ani manžel "netrpia". Majú stále navarené a aj napečené. Nemám pocit, že by som sa na tejto stránke chválila, ale snažím sa ľudí motivovať, aby mali aj oni snahu prekonať svoju krízu. Vy píšete, že žijete na diéte 15 rokov. No dobre, u nás doma je to 10 rokov. Takže aj my sme si preskákali dobu, keď nikde nič nebolo a jediný distribútor bol Bardejov. Veľmi by ma zaujímalo, čo ste myslela tým - "že sa mám presvedčiť a nie len takto podľa počítača"? S čím sa ja mám presvedčovať? My doma to práve veľmi dobre poznáme. Ako si vy dovolíte takto urážať ľudí? Kto Vám dal to právo? A kde si kto nakupuje, to je každého hádam osobná vec. Či ja si ten tovar kúpim v Bardejove, alebo si ho dám dokonca poslať z Čiech, prípadne zo Šamorína, tak Vás do toho (pardón za výraz), figu borovú. Na budúce, keď si budete brať "do úst" moje meno, tak ho napíšte aspoň bez chyby! Žiaľ si potrpím na pravopis! Ináč musíte byť príšerne "klebetná", keď vy máte čas v obchode "vykecávať" o bzl. stránke. Vidíte, ja na to čas nemám. A viete, čo je paradox? Na tejto stránke sme sa zoznámili viacerí ľudia, s ktorými si píšeme súkromne a vymieňame rady, recepty a životné skúsenosti navzájom. A teraz sa nechcem chváliť, ale väčšinou oslovili oni mňa a nie ja ich. A aj ako príklad je firma Schär z Talianska. Príjemný večer Silvia_deti PS: Ak moje príspevky viadia až toľkým ľuďom , stačí sem napísať a ja viac nenapíšem nič. Kto chce, vie ma kontaktovať aj priamo "na moju schránku" na stránke.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    21:23 22.3.2006

    A to si sama píšete za sebou viacej príspevkov&, Lebo tie komentáre idú v poradí za sebou, To nikomu nevdí - asi nie lebo to vyhovuje, že je v poč´te toľko príspevkov alebo neviem čo? trnava

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    21:36 22.3.2006

    Mne to pripadá, že vy si denne píšete príspvky - ja bohužiaľ iba občas ked mám na to čas a dovolí mi to váš prispievaľ, ktorí cenzuruje všetky príspvky y moje uverejní iba občas ale vaše tuším stále - po týmto menom - možno i iné. H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    21:38 22.3.2006

    Bohužiaľ ja sa vždy podpíšem a nie ako iní Anonymus pod ktorým môže byť hocikdo a viem o čom píšenm. hankovičová - Trnava

  • napísal:
    používateľ:
    Drobec
    pridané:
    22:33 22.3.2006

    Ale je tu horúco...Pani Hankovičová, ďakujeme, že sa o nás zaujímate a snažíte sa pomôcť nám. Ale naozaj sa nehodí napadať niekoho osobne. Stránku sledujem od času, keď mala asi 300 zaregistrovaných členov a myslím si, že práve tieto dve osôbky, ktorých meno spomínate patrili k tým, ktorí najviac pomohli prostredníctvom tejto stránky. Myslím, že slovo "samochvála" v tomto prípade nie je na mieste. A keby si otázky vedela vyriešiť- ako píšete- každá gazdinka sama, tak asi by ich nekládla. Ja sa tiež učím do konca života a som vďačná za každý príspevok- i taký ktorý neobohatí mňa ale iných- pretože aj takto sa prejavuje láska k bližnému. A táto stránka by mala spájať a nie rozdeľovať. Mimochodom, tak isto som matka 2detí+manžel+zamestnanie+rodičia+svokrovci+ ... ...+bezlepk.dieta+ďalšie zdrav.problémy a predsa často nahliadnem i sem- keď viem i poradím/hoci donedávna ako anonym/. Prajem všetkým pekný týždeň. Drobec

  • napísal:
    používateľ:
    tina1
    pridané:
    07:38 23.3.2006

    Môžu za tie neprijemnosti jedny cestoviny? Je to možné? Ja osobne som veľmi vďačná tejto informácií, pretože v takom malom meste ako je PE nieje dostatok bzl. vyrobkov a náhodou som ich objavila vďaka tejto stránny v Tesku. Takže je na veľkú škodu, ak sa objavujú takéto príspevky hlavne pre nováčikov, ktorí majú aj tak dosť problémov. Pamätam sa ako som pred polrokom začínala, myslela som si, že držím diétu na 100%, keď som prišla na túto stránku vyviedlo ma to riadne z omylu. Píšte a informujte je to najlepšia cesta ako si navzajom pomôcť a nie potápať sa. Kristínka

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    08:45 23.3.2006

    Vážená pani V.Hankovičová, načo také rozhorčenie - Trnava je ďaleko ale Bratislava je bližšie. To všetko záleží od vkusu, gusta a hlavne chuti, kto má čo rád. Aj prostredníctvom internetu sa robí takáto osveta, čo je kde dobré dostať a za pomerne málo financií. Maďarské cestoviny sú fantastatické ale pre niektorých príliš drahé, a tak mnohí celiatici volia iné potraviny cenovo dostupnejšie. Ak máte v Trnave takéto ryžové cestoviny, pre Bratislavčana, ktorý by ich tam chodil kupovať, by sa stali značne predražené a tak hľadá možnosti nákupu vo vlastnom domovskom meste a je vďačný za každú dobrú informáciu. Aké máte skúsenosti s celiakmi v Trnave, také určite nemáte v Bratislave, lebo tam zrejme nemáte ani otvorenú predajňu. Je rozdiel dať za 200 gramov kukuričných cestovín okolo 49 až 52 SK, ako dať za poriadny balíček ryžových cestovín len 22 Sk. Vy Ste predovšetkým obchodníčka a aj tak uvažujete - t. j. čisto ekonomicky - čo je pre výhodnejšie hlavne pre Vás. Celiatik uvažuje tiež ekonomicky ale tak, aby sa vošiel do rozpočtu. A to ide o najmä o tie rodiny, v ktorých je celiatikov viacej. Nemôžeme všetko predsa premieňať len na biznis. Tento portál je tu nato,aby sme i navzájom pomáhali a dávali si tipy čo, kde ako najlepšie a ekonomicky nakúpiť. A ak posielate tovar na dobierku, koľko by ma taká zásielka asi stála a kedy by mi bola doručená. Nie je veľmi drahá? Určite, keby bola primeraná - dala by som si tovar posielať domov. Želám všetkým pekný deň Beata

  • napísal:
    používateľ:
    suzann
    pridané:
    09:06 23.3.2006

    Pani Hankovičová, mali sme tiež možnosť sa osobne stretnúť a som sklamaná tým čo ste napísali. Štvete si takto proti sebe ľudí. Teraz sa ani nedivím, že k Vám do obchodu nechodia. A myslím, že ani chodiť nebudú, keď máte takýto prístup. To, že vypisujem a reagujem na niektoré príspevky nie je preto, že sedím stále za počítačom a zanedbávam domácnosť. Som človek, ktorý nie je ľahostajný a stíha aj pracovať, mať čas na seba a rodinu a aj na ostatných. Na diéte som 14 rokov, takže nie ste jediný „bezlepkáč matuzalem“ a chcem sa so svojimi skúsenosťami podeliť s tými, ktorí s bzlp. diétou iba začínajú. Viem aké to je počuť z úst lekára túto diagnózu spolu s bazálnymi informáciami, ktoré sú iba kvapkou v mori. Keď som začínala a vznikol nejaký problém, riešili sme všetko s maminou systémom podnet-reakcia za použitia vylučovacej metódy, čo nebolo vždy najvhodnejšie. O niečom takom, že salámy, čokolády, či mliečne výrobky môžu škodiť sme nemali ani tušenia, lebo nebol nikto kto by nám vedel poradiť , resp. nás na to upozorniť. Pred tými pár rokmi by moja mamina takúto stránku za nič nedala. A ten čas čo preplakala mohla stráviť plodnou diskusiou s ľuďmi, ktorí majú bohatšie skúsenosti a vedia poradiť. Keď chcete byť ostrá a urážať ostatných svojimi príspevkami, radšej nič nepíšte. Tým hádam pomôžete viac!!! S pozdravom Suzann

  • napísal:
    používateľ:
    Silvia_deti
    pridané:
    09:09 23.3.2006

    Milá pani Hankovičová, ja sa pod svoje príspevky vždy podpíšem, i keď niekomu nemusia byť po chuti. Ja s tým problém nemám. Ani raz sa mi nestalo, aby som sa pod svoj príspevok nepodpísala. A keď si všimnete, ja príspevkov na tejto stránke mám asi 19 a ostatné sú len odpovede na otázky a tie necunzuruje nikto. Takýto príspevok, ako náhle napíšete, sa automaticky zverejní. A až si dobre všimnete, tak ja na tejto stránke fungujem niekoľko rokov. Moje registračné číslo sa nachádza v prvej desiatke. Vy ste možno ešte ani nechyrovali, že takáto stránka existuje a niektorí sme si tu už vymieňali rady:-) Keď si dobre všimneme, moje príspevky nikdy nemajú "reklamný charakter", nie sú písané za účelom propagovania obchodu, resp. zisku. I dnes môže existovať niekto taký, kto poradí, alebo pomôže i bez toho, aby očakával, že z toho niečo bude mať. Preto radím a pomáham tým, ktorí to chú, ktorým to pomôže zorientovať sa v situácii, ktorú ja už 10 rokov poznám. O jedno Vás chcem poprosiť. Buďte taká láskavá a nepriraďujte k môjmu menu žiadne anonymi. Nie je to môj štýl. Ja vždy vystupujem len pod jedným menom a určite sa nepodpisujem, pod každý príspevok rôznymi menami a skratkami. Viac sa k Vám už vyjadrovať nebudem. Silvia_deti

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    16:43 23.3.2006

    Myslím že máte pravdu iba čiastočne lebo v takomto prípade si pamätáte dobu ked sa objednávalo iiba z jedného miesta a za aké ceny? Je síce pravda, že je iná doba ale i vtedy sa nejako muselo žiť , a nielen mna ale veľa ľudom to vadilo a preto sme zriadili obchod. A náš rabat je max.20-25%, takže určite to nie je na zbohatnutie. Jasné že každý hľadá čo najekonomickejší nákup a dobre poznám mentalitu celiakov. Možno vy ste iná a takých je nás iba zopár. Ale myslím že i ked toto nie je zlá stránka veľa najmä začiatočníkov to trocha metie hlavne ked čítajú ako nemôžu rajčiny a ocot a možno iné. Preto si treba info vytriedovať ale ako to má celiak vedieť? Musí iba skúšať a zariadiť sa podľa seba. Predstavte si, že chodí veľa ľudí, a keby sme mali obchod v BA určite by chodili za výhodnejšími nákupmi. Viete celiak je taký, že si myslí že ktosi môže za jeho ochorenie - čo nie je pravda a musí sa starať sám o seba. A písať môže myslím každý a prečo by to malo byť iba všetko kladné? A nie aj kritiky - ten kto ju nevie prijať tak by sa to mal naučiť lebo taký je život. Aj dobrý aj horší. Bodaj by sa vám darilo všetko tak ako doteraz. H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    JanaM
    pridané:
    11:31 24.3.2006

    Nie, Tina, tie cestoviny za to nemôžu. Nebola som už dávnejšie na tejto stránke a nestačím sa čudovať, koľko nepríjemností môže narobiť jedna jedovatá pani. Ja osobne nikoho z tejto stránky nepoznám, ale veľmi obdivujem Silviu, že si pri dvoch deťoch dokáže nájsť časť poradiť ostatným a ďakujem jej za všetky príspevky. Keď som pred asi tromi rokmi túto stránku objavila, mne osobne jej príspevky pomohli najviac, pretože vidieť, že sa orientuje v každej téme. Samozrejme takisto aj príspevky Susann, Gabiky, Topinky a ďalších, aj anonymných užívateľov. Bohužiaľ si nespomínam, že by niečo podnetné priniesla na túto stránku pani Hankovičová, ale ako tak čítam všetky tieto príspevky, dokázala proti sebe zjednotiť zrejme všetkých užívateľov, ktorí na túto stránku chodia, pretože som neobjavila nikoho, kto by ju podporil v tejto jej "objektívnej kritike". Myslím, že táto stránka bola zriadená na výmenu skúseností a pomoc, nie na to, aby sa tu ľudia navzájom kritizovali. Ak aj s niečím nesúhlasím, dá sa to napísať slušne. Neviem, či Miloš číta všetky príspevky, ale ak áno, možno by stálo za úvahu vôbec neuverejňovať tie, z ktorých fŕkajú jedovaté sliny (koniec-koncov, takíto ľudia si môžu zriadiť svoje vlastné stránky). Čo ty na to, Miloš? Silvia, nedaj sa odradiť, ja, a predpokladám, že aj ostatní (okrem pani Hankovičovej, samozrejme), Ti budeme vďační za Tvoje príspevky. Jana

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    22:22 24.3.2006

    Súhlasím s Jankou. Tiež si myslím, že táto stránka má pomáhať ostatným. Pani Hankovičová zrejme stráca zákazníkov v obchode, ale tým, že bude nepríjemná si ich určite nezíska. Oháňať sa tým, že pozná problematiku 15 rokov ešte nič neznamená. Soňa

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    06:16 25.3.2006

    To ste na omyle, náhodou zákazníkov nám pribúda hlavne vdaka tomu, že máme oveľa nižšie ceny ako inde hlavne preto, že si vozíme tovar z čiech. Skúste preto porovnať sortiment a ceny naše a iných obchodov s ryžovými cestovinami. Inak máme stránku www.celiakia-obchod.sk. A potom môžete písať. A fungujeme normálne na základe ŽL a nie pod nijakým združením ako si niekto myslí, najmä ten kto nás v začiatkoch z PŠ udával a nepochodil a teraz si to vynahradzuje možno takto. Hanba, že celiatici si toto môžu robiť. Potom píšte svoj názor ked budete podrobne všetko poznať podobne ako veľa receptov z tejto stránky. Bohužiaľ za to, že nám išli i idú obchody dobre a niekto to nemôže prežiť - čo je toto podľa vás za vlastnosť pravú slovenskú? Stačí ísť do sus.štátov a uvidíte. H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    hankovicova.viera
    pridané:
    06:34 25.3.2006

    Myslím, že kritizujte až potom čo objavíte celiakov, ktorý po zistení že ste otvorili obchod nepoznajú inú cestu ako cestu udávania na danové - a sú zo susedného mesta. Bohužiaľ nakoľko sa im to nepodarilo a všetko dobre dopadlo nevedia nič iné len možno takto útočiť a z toho dôvodu nemyslím že by som in niečo podnetné priniesla i ked je toho veľmi veľa. Takí sme celiatici - niektorí, ktorí využívajú všetko a až potom sa presvedčia o opaku. Ked to považovali i sami úradníci za niečo nevídané tak o čom to potom je? Ked si to potom vydiskutujeme pri káve tak práve to vám dodá chuti do dalšej práce ked sa presvedčíte že to robíte správne. H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    12:20 25.3.2006

    Každý sa na tejto stránke tvári že chce pomôct a pritom si robí reklamu pre seba al.svoju firmu, čo mi nerobíme. Ak viete o neiečom podobnom ale.sp.reklamy ozvite sa - od nás tu nebola uverejnená žiadna reklama podobne ako ne rozne rešt., či pizzérie. či obchody. Dobrá vec sa nepotrebuje chváliť cez tieto stránky ale cez ľudí a možno nepodplatených ako to hovorí väčšina celiakov, ktorí nemajú prístup k internetu .- lebo dnes každý nemá takú možnosť. Zdraví. Hankovičová A nebojte sa tej diéty tak ako to vyzerá na týchto stránkach - i ked je to veľká pomoc pre začínajúcich.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    12:38 25.3.2006

    pani Hankovičová, napíšte radšej knihu, keď nemôžete bez písania vydržať a ušetrite nás na tejto stránke od svojich výlevov duše. zároveň apelujem na všetkých - nereagujme už na bezpredmetné komentáre.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    13:29 25.3.2006

    Ja som takých kiníh napísala x - počet a ak o nich neviete to je vas problem, napr. kliknite si nw www.euro-zona.cz a potom sa ohlasujte aká ste múdra z org. v Piešťanoch, ktorá nepoizná iné aklo udávacie praktiky, a našťastiwe my týmito cetamio nejdeme i ked vy možno ano. Zdravím vás Hankovičová A ked máte psych.- oproblémy s diétou nevylievjte si ich na tejto stránke. H.V.

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    14:39 25.3.2006

    Bohužiaľ ja to nepotrebujem ako nejakí psychoproblémoví ľudia so zač.diétou na tejto stránke a ktorí si myslia že celý svet s zrúti len preto, že oni majú blp.diétu a šetci sa s pepáčením pos..., okrem sociá lneho odboru. Vertze, že sama BLP diéta nič neznamená i ked vy začínajúci robíte z toho veľkú vedu. H.V,

  • napísal:
    používateľ:
    Systém
    pridané:
    14:42 25.3.2006

    Predstavte si, že plánujeme vydať knihu v spoluprácis českými kolegami i ked nám to nejakí správni Slovák bude možno závidieť. Zdravím vás a teším sa na nie príliš slov. vlastnosť mladých. H.V.

Aby ste mohli diskutovať, musíte byť prihlásený.